EsmaTugra 3 ayımıza 1 hafta kaldı gün sayıyordum 3. Ayında biter dediler. 4 gündür daha beter geceleri uyuyamıyor uyurken bile ıkınıyor ağlıyor yavrum. Maflor damla verdi dr 2 ay olcak onu kullanıyoruz ilk ayda biogaia kullandım. Ama sanki maflor kabız yapıyor gibi hissediyorum. Var mı kullanan memnun olan
deletedmom173 EsmaTugra canım bitmiyor 3 ay 6 günlüğüz hala devam ediyor nasıl geçecek ne zaman geçecek bende çok merak ediyorum inan
[silindi] EsmaTugra nbl probiyotik drop var onu kullandım ben en çok o iyi geldi. D vitaminlisi var onu kullanmıştım ilave d vitamini vermeme de gerek kalmamıştı tavsiye ederiö
EsraBilal EsmaTugra biogai ilacı düzenli kullanmanız halinde faydasını görüceksiniz ben yanında ayrıca aguline şurup kullanıyorum
EsmaTugra EsraBilal ilk 1 aydan sonra maflor ile değiştirdi dr. İkisi de probiyotik zaten çok farkı olacağını düşünmedim
MercimekDogdu EsraBilal biogai damlayi ne kadar kullanmak gerekiyo etkisini gostermesi icin asagi yukari? Sab simplexi biraktik biogaiye gectik doktor onerisiyle ama gazdan kuduruyoruz😞
Papatya EsmaTugra Hangi vitamin damlasını kullanıyorsunuz? O da gaz yapıyor olabilir. Biz devit kullanıyorduk gaz yaptığı için acd d3 kullanıyoruz.
Belinay26 EsmaTugra ben kullandım fakat hiç etkisini göremedim d vitamini bi-bac d3 kullanıyorum onun içinde zaten probiyotik var mafloru kullanmaya gerek yok dedi doktorum gaz içinse herşeyi denedim sadece nurse harveys damla iyi geldi