limoncicegimFO SemaKa 22 numara aldım ogluma onun ayağı da 13 buçuk filan azıcıkta bol geldi ayakkabısı ama ayağından çıkmıyor rahat da yürüyor
Deletedmom_98 SemaKa Ben deneyerek alıyorum. O sebeple ölçmüyorum Ama sadece ölçüye bakarak almamanızı öneririm. Oğlumun kuzenine yeni aldılar daha. Bebeğin ayağı enlemesine geniş olduğu için viccodaki tek model dışında başka bir model uymadı ayağına. 28 aylık oğlum 24 numara giyiyor.
queenmom_ Mervetnl yıllar önce evli değilken dragon kırmızı ilk adım almıştım 😂 hamileykende süperstar ilk adım aldım
Mervetnl queenmom_ memnun musunuz peki? Ben vicco aldım çok pişmanım hiç kullanamadık. Parmak ucu yürüme var birde biraz bilekten tutan almak lazım sanırım sizin modellere de bakıcam şimdi
Themom_ 27071003 pazar günü vicco aldım cok güzel modeller var 🫶 bebeğim ayakta yeni yeni duruyor yadırgamadı ayağında ki ayakkabıyı 🥰
limoncicegimFO 27071003 vicco aldım yenı güzel duruyor denedim rahat da yürüyor 558 tl idi Trendyl dan aldım
queenmom_ Mervetnl biz daha altı aylığız ama yeğenlerime falan hep adidas aldık hep memnunlardı bitane konçlu adidas ilk adım vardı bulursam modelini atayım size
burcui89 Vicco seviyorum ben de en çok onu aldım, Panço ve Polarisin ayakkabılarını da kullandık onlardan da memnun kaldım. Hepsi farklı bütçelere hitap ediyor.