sumeyyeuzuun_ Herkese selam🌸 Bebeğim 4,5 aylık olacak henüz tadımlara başlamadım. Anne sütü+mama ile beslemeye devam ediyorum hala. Sizler ne zaman başladınız, erken başlamanın bir eksisi olur mu?
Allahkahretmesin1 sumeyyeuzuun_ doktorunuza danışın aksini söylemediği sürece 6 aylıkken başlamanız uygun olur
aysegul_my sumeyyeuzuun_ 5 bcuk aylıkken başlatir bence doktorunuz sadece mama içen bebekleri 5. Ayda başlatıyolar siz anne sütüde alıyomuşsunuz 5 bucuk başlarsınız bence zaten 1 ay tadım yapıyolar 6 bucuk ay gibide tam ek gıdaya geçmis olur
churchil sumeyyeuzuun_ bence bebeğin hazır olduğunu düşünüyorsanız ufak ufak verilebilir abartmadan sonuçta kime göre neye göre erken ama şöyle de bişey var zaten hayatının sonuna kadar yiyecek yani o yüzden de pek bi anlamı da yok belli bi zamandan önce başlamanın o yüzden yettiği yere kadar süt ve mamayla beslense bağırsakları daha iyi hazırlanır katı gıdaya
simseklivekalpli sumeyyeuzuun_ ilk çocuğa 6 aylıkken başladım. Cok çekiyorum. Yemiyor seçiyor vs. İki ve üçe 4 aylıkken başladım. İki numaranın yemesi daha güzel. 3 numara 5 aylık baya baya yiyor masaAllah. Kilosu falan da bir kendine geldi. Sutumle onu doyurabilmemin imkanı yok.
Allahkahretmesin1 sumeyyeuzuun_ bir sıkıntı yoksa (kilo alımı vs) önermemeleri gerekiyor zaten boşuna okumuyorlar senelerce değil mi
sumeyyeuzuun_ Allahkahretmesin1 şimdiki doktorlar kitap teorisiyle biraz çocuk büyütmemizi istiyorlar bence🌝 genelleme yaparak, oysaki her çocuğun gelişim özelliği ve bireysel farklılığı var. Okumakla pek ilgisi yok hayat kitapta yazılanlardan ibaret değil yani😁
Kizcemmylove Cocuklar sidiremez bagirsaklarin sindrim sisteminin kendine gelmesi 6 ay dahasi alerji gosterebilir herhangi bi besine tolere edemez 6 ay oncesi. Dr sordum sadece mama aldığımız icin kilo alimi normal tolere edemez verme sakin dedi yazik vermeyin bisi ama merak ediyir iseniz tadimlarla basliyor yogurt haslanmis sebzeler 1 cay kasigi 1 yemek kasigi sonrasi yarim cay bardagi bu benim bildiigim ilk sulu sonra pure 9 aydan sonra sanirim puturtulu gida verileblir genelde ilk yogur ile baslaiyorlar
sumeyyeuzuun_ Kizcemmylove yok canım zaten direkt katı gıdaya geçecek halimiz yok😁 önce sulu tadımlar yani.
dkf Bugun bizde doktora gittik tam 4 aylığız destekli oturmasına geçiş yapa bilirsin dedi ama tadımlara daha erken dedi bebeğin gelişimine göre doktoru daha iyi bilir o günleri heycanla bekliyoruz ama biraz sabretmemiz gerek
sumeyyeuzuun_ dkf aynen bizimki de şu an destekli oturabiliyor ama uzun süre değil tabiki☺️tadımlara geçmedim zaten ama arada bir bakıyoruz nasıl tepki veriyor diye. Kalori ihtiyacı arttı ama bunu hissediyorum bazen mamanın milisi bile yetmiyor bayağı arttırdım.
Allahkahretmesin1 sumeyyeuzuun_ oysaki her çocuğun gelişim özelliği ve bireysel farklılığı var Evet doktorlar da bunları göz önünde bulundurarak söylüyorlar zaten kimisi 4 aylıkken kimisi 6 aylıkken başlatıyor ek gıdaya 🙃
churchil sumeyyeuzuun_ çünkü bize öğretilen söylenilen bu :) tamam ben de eskiden yok analarımız atalarımız böyle miymiş demekten hoşlanmam ama yerine göre abartılmadan her şey kabul yani tutup da bi kase çorba içirmeyin ama kaşık ucuyla bi yoğurdun da zararı olmaz heralde. Bakarsınız duruma göre devam edersiniz yani çok da şey yapmamak lazım :)