elfnurs 5 senedir geçmeyen sürekli tekrarlayan vajinal enfeksiyon var 2.dogumu yaptım tekrar başladı yanma kaşıntı sarı,beyaz akinti ilac kullanmak istemiyorum NİOLİ yağını çok duyuyorum içinizde kullanıp memnun kalan varmi acaba.?🌸
lceLady elfnurs off yaa. Bugun benımde basladı. Neden oldu durduk yere sinir oldum gerçekten Sanırım yarın eczaneden fitil alıcam Su an için elma sirkesi sürüyorum iyi geliyor. Kaşıntıya en azından
aysegul_my elfnurs bence 5senedir gecmeyen enfeksiyonunuz icin birde ürolojiye çıkın ama öneriyolar deneyin ben kızıma hamileliğiimde cok sık idrar yolu enfeksiyonu oldum belki 10 kutudan fazla antibiyotiik içtim şuan geçen dişim agridi evde eşimin antibiyotiği vardi augmentin bi kaç iceyim geçsin dedim 3 gün içtim ayy 3 gün snra bende bi kaşıntı başlamasınmı hemen biraktim antibiyotiği ama 3 gün sonra iyilesti kaşintimda sürekli antiibiiyotik kullanmak bendede mantara neden olmaya başlamişti hamileligimin son aylarinda hala etkisi sürüyo antibiyotik icemiyorum
AgentMom elfnurs genelde geçmeyen enfeksiyon da eşinle birlikte tedavi olman gerekiyor. Birde ilişkide kesinlikle prezervatif kullanmalısın. Vajina için bu tarz yağların kullanılmasını çoğu doktor tavsiye etmiyor. Ürolojiye eşinle beraber git.