Merhaba arkadaşlar benim çocuğum 1 yaşında yumurtalıği inmemis birinde de fıtık var Ameliyat olacak pazartesi günü bugün çok hastaydı antibiyotik verdi doktor ağrı kesici falan verdi pazar gününe kadar iglesirse anestezi verileceği için 10 gün ilaç kullanmaması gerekiyor diye duymuştum bu durimu yaşayan varmı acaba ameliyat yaparlar mi?