Tkn Oğlum 3 yaşında ve az bir ses volum konuşurken eşimle falan kavga değil yani yüksek konuşalım ya susun deyip rahatsız olduğunu söylüyor anlamadım bir rahatsızlık belirtisi midir kafama çok takılıyor
Hamburgerr Tkn biz evde hep sakinizdir kavgamız gürültümüz yoktur eşim arka odada olduğunda yüksek sesle çağırsam bile kızım korkarak ağlar normal geliyor bana alışık olmadıkları icin. 3,5 yaşında bu arada