guler9 6 ay once sezeryanla doğum yaptım adetim çok düzensiz hatta bu ay adet olmadım yasayan var mi aranızda?
ezdn guler9 kaçıncı ay adet gördünüz ? Bende 5 ay önce yaptım. 3,5 aylıkken bir adet gördüm şuanda bu ay olmadım gecikti de normal diyorlar ama insan korkuyor
guler9 ezdn ben 40 gün sonra hemen gördüm ilk 2 ay gördüm sonra düzensizlesti hamileyim diye korktum hatta