Doktorum şişliği görmüştü yeni değil Yenidoğan’da olabiliyor kurbağa karın deniyor kaslar geliştikçe düzeliyor demişti. Renk farkı gözle pek fark edilmiyor bugün dikkatimi çekince eski fotoğraflara baktım o zamanda varmış. 10 gün önce de. Doktora yazdım tedirgin oldum