Oğlum 8 bucuk aylık. Dün gece saat 1.30 civarında uykusunda gözleri kapalı ağlamaya başladı. 10 dakika evde gezdirdim kucağımda. Sakinleştirmeye calıstım. Fakat bir türlü gözlerini açmadı. Gözyaşı akıyo ağlıyo hıçkırıyo. Ama tepkş yok. 10 dk kadar süre sonra bi anda gözlerini açtı. Kustu. Sonra ağlamaya devam etti kucağımda. İkinci kusuşunda bu sefer nefesi gitti. Bi anda kucağımda kızarıp morarmaya başladı. Öksğrmeye calısıyo nefes almaya çalışıyo alamadı. Döndürdüm ters karnına bastırdım. Sırtına vurdum vs. O sırada eşime ambulansı arattım. İkimizde panik icindeydik. En son nefesini açtı. İnlemeli öksürük devam etti. Camları açtım. Biraz kendine geldi. Kucağımda uyumaya devam etti. O sırada ambulans geldi. Bizi hastaneye götürdüler. Tetkikleri yapmak icin. Oğlumun damarları ince olduğu icin yoğun bakım hemşiresi talep ettim. Fakat egolu bi tavırla kendilerininde deneyimli olduklarını belirttiler. Ve oğlumu iyice kollarını bacaklarını sıkarak panikletip kıpkırmızı yaptılar. Ve kanı alamadjlar. Bizde imza verip çıktık hastaneden. Bu sabah kendş doktorumuza gittik. Yaklaşık 1 aydır zaten uyurken dahi yüzünğ ekşitme sanki ağzına kusmuk geliyo yutuyomuş gibi yaptığını belirttim. Ve reflü tanısı konuldu. İlaç kullanmaya başladık. Diş çıkartma evresinde az önce yine uykuda ağladı ve susmayacak ne olacak diye panikledim çok moralim bozuk yine kusmuğunu yutamaz nefes alamaz diye cok korkuyorum.