Sevgili anneler 2 hafta sonra işe başlayacağım, ancak 10 kilo fazlam var hala veremedim. Kıyafetlerimin hiç biri olmuyor 🤦🏻♀️ işe başladığımda 6. Ayına girmiş olcaz. Sizler neler yapıyorsunuz doğum sonrası nasıl baş ettiniz kilolarla? Emzirdiğim için diyet vs de yapmadım açıkçası.