Elif93 Kızlar merhaba benim gibi hamileliğinde antibiyotik kullanan var öı ya içiyorum ama bi yandanda tereddüt içimdeyim bilemedim bi sorayım dedim sizlerede
vildanzeynep Elif93 Ben kullanmıştım . Çok şükür sorun olmadı . Doktor kullanmam gerekiyor diyorsa kullanmam gerekiyor . Onlar kar zarar hesabı yapıp ona göre yazıyordur.
Zinnetnur Elif93 kullandım aşırı bir idrar yolu enfeksiyonum vardı hatta 2 kutu antibiyotik 2 kutu fitil 🙄 çok şükür bir sıkıntı yaşmadım . Doktor verdiyse kar zarar durumuna göre veriyor zaten enfeksiyon varsa o daha kötü antibiyoikten
Elif93 vildanzeynep yani evet enfeksiyonum ilerlicek boğazlarım falan çok kötü bir kızım daha var yani öyle yatak döşek olmam çok zor ,içmedim bi iki gğn ama geçen bişey yok giderek rahatsızlanıyotum doktora gittim serum oldum
Elif93 Zinnetnur çok çok geçmiş olsun demekki gerektiğinde kullanıcaz ,sizinki daha da zormuş tekrarından korusun rabbim 🤲🏽🤲🏽