Daha önce boch kullanıyordum 11 yıl önce aldım sürekli arızalanıyor ısınıyor yani kapakları açık bırakıyoruz 3 gün düzeliyor tekrar bir kaç ay sonra yine motoru da değiştik bir yıl dayandı sonradan yine oldu xxl modelde aklımda Profilo var 3076 modeli nasıl acaba