Boşanma sürecindeyim annemin evine geldim 1 yasındaki bebeğimle yattıgımız oda çok küçük ve odada modem var taşıncagı baska bi yer yok bu durum kafama takılmaya başladı aynı odada olmamızın çok bi zararı olurmu merak ediyorum bilgisi olanlar yazabilir mi