Aselinannesi97 İyi akşamlar annelerim kızım 1 yaşında ve emerken göğsüm hep yara oldu ne sürersem süreyim geçmiyor emdikçe hep kanıyor var mıdır verebileceğiniz tavsiyeleriniz
dilberhala1 Aselinannesi97 Ayyyy ablamında öyleydi ucu kopuyordu resmen herhangi bir antibiyotiği al ez suyla bulamaç yap sür meme uçlarına 2 saat beklet sonra güzelceeeeeeeee iyice yıka ablama o şifa olmuştu bi gecede toprladı
Betul-polat06 Ben de çok şey denedim bir arkadaşın tavsiyesi üzerine evicap e vitamini kapsül aldım ve gerçekten 1-2 kullanımda çok fayda sağladı başka birşeyle uğraşma direk onu al derim
ekc Betul-polat06 Nasıl kullanılıyor? Benimde gögüslerim hep yarıldı süt incisi çıktı çözüm arıyorum ama bulamadım😔