Yigitefeninannesi_ Merhaba anneler bu markanın tam bugday unu nu kullanan var mi?makarna lütfen kullanıyorum ama daha uygun bu marka kullananlar fikir verirse sevinirim
Bebegim38 Yigitefeninannesi_ ben yıllar önce hep bu markanın ürünlerini kullandım ilk çocuğumda. Memnundum. Bebek bisküvisi vs yapıyordum çok güzel oluyordu