Kızlar biraz saçma olabilir belki bilmiyorum ama sormak istiyorum.
3 yaşında ki oğlumun ateşi çıktı birden. Vücuduna değdiğimiz zaman aşırı sıcak değil ama var yani. Koltuk altı ateş ölçeri bozulmuş. Temassız ile ölçtüm. 37 küsür çıktı. Özel hastaneye götürdüm ateş ölçtürmek için 38.1 çıktı. Koltuk altı ateş ölçer aldım. Bi 37 bi 36.4 çıkarttı. Bu sefer de devlet hastanesine götürdüm. 36.4 çıktı yine. Tekrar özele götürdüm 37.1 çıktı. Böyle birden çıkıp düşen ateşin sebebi ne olabilir. Hali vakti yerinde gayet iyi oynuyor. 38 çıkan ateş de bile cayır cayır yanmıyordu yani. Birden bire neyden olabilir bu ateş. Sürekli ateşleniyor. Yarına randevu aldım ama içime de kurt düşüyor. Başına gelen varmı böyle.