Benimde geç iyileşti 2ay kadar da ben al benden o kadar o ağrılar hiç geçmez otursan ağrır kalksan ağrır yürüsen ağrır ağlar dururdum sabret geçiyo canım pandumanını aksatma bide fön makinasıyla kuru tutmaya bak duphalac diye ilaç yazmıştı doktorum onla çıkarsın tuvalete istersen onu sonra sonra geçiyo işte