Kızlar çok kötüyüm çok üzüldüm kızım çok güzel yemek yiyordu iştahla 3 gündür hafif grip kendisi ve zorla zorla yiyor actiriyorum ağzını ağzından cikarmiyo ama sevdiği şeylere bile öğürüyor. İlk kızımda yemedi bu bari yiyo diyodum buda yemez oldu bir sürü şey dedim karnibahari çok severdi yemiyor brokoli yemiyor çorba yemedi en son az tatlı bisiler deneyim bakalım ycekmi dedim onuda yemedi ne yapmalıyım zorlamalimiyim yoksa kendi halinde mi bırakayım bilemedim ya 😔