Nisaask Kızlar kan sonuçlarından anliyan varmı kızımın hormon sonuçları çıkmış. Çok araştırdım ama anlamadim
Hamburgerr Nisaask böyle değilde önce tarih seçin sonra pdf türkçe kısmına basın bütün değerler çıkıcak onu atarsanız anlaşılır olur
Nisaask Hamburgerr yaptım e nabız olduğu için olmuyor rapor şeklinde bu saatte de hastane kaydına giremiyorum
Nisaask Itsmymom kızım 8 yaşında göğüsleri de tomurcuklanma olmuştu endokrine götürdüm hormun testi istedi sonuç çıkmış içim içimi yiyor
Itsmymom Nisaask O zaman normal bence internetten baktım hemşire yada doktor değilim ama estradiol cinsiyet hormonuymuş yani belki erken ergenlik belirtileri olabilir.
Nisaask Dnzdmr peki sizde. Hormun ve kemik yaşı istemedi mi bizimki şuanda varla yok arası birşey olmus. İlk doktor baktı yok dedi 2 doktor var yok arası dedi. Yinede tedbir amaçlı test yaptırdı
Nisaask Aynen canım zaten hormun testi yaptılar. Bende internette baktım. Fsh değeri yumurtalık değeri felan bakıyor. Değerlere göre erken ergenlik olup olmadığını anliyolar. Sizin bebiş kaç yaşında