Ben sert sebze meyveleri meyve süzgecinde veriyorum yemek yerken oturması çok önemli yatarken boğazına kaçıyor arada püre de yapıyorum ama çatalla falan eziyorum yine çiğneyerek öğütüyor tek sorun ev zaten bayıtor da her yemekten sonra banyo yaptırmak saç baş herşey alıyor nasibini