Merhaba benim 2 3 kez başıma geldi çok zor bir süreç ağrı yapıyordu emzirdikce aciyordu ama ben bol bol emzirdim devamlı emziriyordum soğuk kompres yapıyordum ve en son tirnagimla biraz eziyordum ki patlasin( doğru olmayabilir ama ağrısına dayanamiyordum bir an önce patlasın diye yapıyordum ) patladiktan sonra zaten süt fiskiriyor artık o kısımdan rahatliyorsun. Şimdiden geçmiş olsun umarım bir an önce geçer 🙏