Kızım 6 aylık oldu ek gıdaya başladık havuç kabak yedi birde minicik patates yedi sonra kendim köy sütü ile yogurt yaptım bende az yedim biraz ekşi ve cıvık olmuştu ama yedirdim ondan sonra pişik oldu gibi poposunda özel bölgesinde kızarıklık ve kabarmalar oldu anne sütü ile besleniyor ben farklı bir şey yemedim yoğurttan sonra oldu gibi geliyor bu durumu yaşayan varmı alerji yapar mı 3 gün kuralıyla yedirdim şimdi dün ve bugün patates yedirdim hala kızarıklık var