SemaKa vallahi bizim doktorumuz krem falan vermedi lakin bir sprey verdi dezenfektanmış öyle yazıyor üstünde mikrop kapmasın diyedir büyük ihtimalle bizim sünnetimiz dikişli oldu ve doktoru hiç sargı falan sarmadı daha sonraa eve çıktık 3-5 güne iyileşti toparladı 6 aylıktı oğlum sünnet olduğunda sonra ben birşey farkettim derisi yapışmış o baş kısmına ucu çıkmıyordu yani göçük duruyordu içine doğru doktora tekrar gittik dedi yapışmış deriyi geriye doğru ittirmek gerekiyormuş sürekli biz yapmamışız öyle tekrardan sunnet dedi ama bu sefer dikiş atılmadı hafif bir operasyondu o an beynimden aşağı kaynar sular döküldü çok üzüldüm ama bebeğim çok şükür iyi 21 aylık oldu o yüzden dikkat edin normal bezlemeye devam edin ama kremi spreyi ne varsa kullanın ve o deriyi geriye doğru ittirin her temizlediğinizde tekrardan bizim gibi yaşamayın bilgi olsun diye yazdım 😇