crnkmsl zaten siz de artık ek gıdaya başlatırlar 5 aylık olunca. Tadımlarla başlatıyor doktor, çocuk 1 kaşık da yiyebilir, 1 çay bardağı da, kendisi seçecek dedi. O yüzden ek gıdada cc hesabı yapma çocuk aldığı kadar yedir dedi. Ben biraz fazla üstüne gidip bir çok yöntem denemiştim, her defasında hüsrana uğradık tabi, bi baktık ki çocuğu mamadan soğutmuşuz 🥲 hiç üstüne gitmeyin, söylemesi kolay biliyorum, ben de yapamıyordum ama üstüne gidince bizim 6 hafta sürdü