ozanalibas benm kızımda bu ay sonu 4 ayını dolduracak yaklaşık 15 gündür falan bizde öyleyiz, uyuyacağı zaman emiyor, ondada uykulu uykulu çok iyi emip doyuramıyor bence kendini, bi kaç gündürde aşırı memede huzursuz ve ağlıyor, ucunu ısırıyor, acaba dişleri mi zorluyor anlayamadım bi türkü 🙁