Bebeğim 28 günlük sütüm başta yoktu ve mama vermek zorunda kaldım aşırı kabızlık yaptığı için doktor emzirme önerdi bebeğim kucağımdan inmiyor gün boyu enzirmem için emzirince 5 dk sonra uyuyor yatağa koyunca ağlıyor sürekli emmek istiyor doymadigi için mi bilmiyorum birden mamayı kestik doymuyor mu mamaya mi alıştı yardım edin normal mi tek bakıyorum bide ne yemek yiyebiliyorum nede uyuyabiliyorun