marsiyen Arkadaşlar bebeğinde hırıltı problemi olan var mı? Bu arada ciğerleri temiz, grip değil herhangi bir rahatsızlığı yok. KBB iki yaşına kadar geçer dedi. Başına böyle bir şey gelen var mı?
lceLady marsiyen İnşallah geçer. Bizimde öyleydi geçmedi. 2,5 yasında ha geçer ha geçecek diye bekledim. Geniz eti cıktı
Papatya-eylul88 marsiyen 4 aylik olcaz ayni ama burun temizligi,banyo ve çok aglayinc başliyor.normalde ve uyurken yok
byz1 marsiyen evet 7 aylık oldu hala arada oluyor burun kemigiyle alakaliymis aşağı basincliymis geçer dedi
marsiyen lceLady Bizimkinin burnundan kamera ile baktılar. Solunum yolu yumuşak dediler zamanla düzelir dedi.
lceLady marsiyen Of evet 😞 tam bi sümüklü cocugum var :) Ağlasa hemen akar çeşme gibi Grip nezle aylarca geçmiyor En son doktor işte şimdi bi damla ve sprey verdide. Düzeldi. Agzı acık uyurdu. Sizinde agız acık mı?
marsiyen Papatya-eylul88 Bizim de benzerdi. Önce çocuk doktoruna götürdüm ciğerleri temiz dedi. KBB ye götürebilirsin dedi. Orada da laringomalazi dendi. Solunum yolu yumuşakmış. İki yaşına kadar geçermiş.
marsiyen Papatya-eylul88 Yok nefes aldığımız boru varya o yumuşakmış normalde sert olması lazımmış. İki yıla kadar sertleşir dedi.