aTeacher-aMommy Gerçekten böyle bir şey var mı? Olabilir mi sebep olarak? Var mı başına gelen? Varsa neler yaptınız düzelmek için.
newmoms Doğumdan sonra kızım 1 hafta küvözde kaldı. O kadar üzülmüştüm ki doğar doğmaz sütüm geldi ama hep azdı. Üzüntüme bağlıyorum bu durumu
Beril4226 newmoms Bende aynı şekilde.Dogumdan sonra bebeğim kuvezde kaldı çok ağladım şekeri düşmüştu sütüm kesildi sonradan ne yaptıysam gelmedi :((
Beril4226 newmoms Bizimki daha düşük 45 lerdeydi ama beslenmemeden dolayı düşmüş sütüm yeterli gelmemiş bende anlayamamışim maalesef nasıl anneyim ben diye çok ağlamıştim
newmoms Beril4226 bazen tecrübesizlikten böyle oluyor ama siz böyle olsun istemezdiniz elbette kensinizi suçlamayın.
Tubiss-33 Bende eşimle sorunlar yaşadığım bı dönem üzüntü ve stresten ötürü azalma yaşadım bol su emzirme ve kafaya takmamakla geri getirdim maalesef süt hassas hemen etkileniyor stresten