Deletedmom_110 papatyaaybars giymediklerimi çocuklarımın temiz ürünlerini satıyorum dünden beri 460 kazandım
Gizemlibirisi Ben fazlalıklarımı satıyorum.annemlere gidince de elime geçen kullanmadıkları bişey varsa satiyorum.eski tlfn ,süpürge çanak tabak kıyafet vs. Şuan kargolar çok yükseldi o yüzden satilmiyo ama.