Elfdmn kızım 15.5 aylık.anne-baba-adi(abi)nene,dede,havhav birde mama diyor.2 gün önce doktor kontrolündeydim bunu doktoruma söylediğimde normal dedi.tv,telefon tablet izletmem,kitap okurum resim yaparız sohbet ederim bol bol gezeriz ama daha fazla kelimesi yok.istediği herşeyi eliyle gösteriyor.neyin ne olduğunuda biliyor ama konuşma kısmı yok🤦🏻♀️Doktorum 3 ay sonra bir bakalım yeni kelimeler konuşmazsa bi değerlendiririm olmadı yönlendiririm başka bölüme ama şuan sıkıntı etme çünkü konuşmasada gelişimi çok iyi güzel dedi.bazı çocuklar geç konuşur kimisi erken dedi.bende panik yapmadan bekliyorum.oğlum tam anlamıyla 2.5 yaştan sonra konuşmayı çözdüğünden buda abisi gibi olucak diye düşünüyorum