cansukucuk Merhaba 1 aylık bebeğim var. Ne zaman beni emse veya mama versem anında daha beslenmesi bitmeden kaka yapıyor. Yedikleri midesinde durmuyor resmen. Yarın doktora soracağım ama başına gelen var mı ?
askbebegimmbenim cansukucuk bence bu güzel bişey. Bebeğim doğduğundan beri emerken yapardı ilk 15 gün bu şekilde ilerledi. Sonra emerken yapmamaya başladı buda gaz sancısı oluşturdu. Bu daha kötü bı süreç
Esraesra08 cansukucuk benimkine öyleydi ve hala öyle 7 aylık oldu günde 5 6 kere yapar doktora sorduğumda cok iyi yapmazsa problem olur dedi sindirimi iyi çalışıyor maşallah
Elfmom1234 Bizde de var canım o durum, tüm gün duruyor duruyor emmeye gelince alttan sesler geliyor 😂 kakanın rengi normal oldugu sürece dert etmedim ne zaman yaptıgını, farkettım sütüm bolken emzirince anında yapıyor.
ervavehuma Bizde de durum aynı kızım daha 21 günlük hiç küçük tuvaletli bez açamıyoruz sürekli büyük tuvaletini yapıyor bugün sağlık ocağındaki hemşireye sordum farklı bi durum var felan demedi ilk kızımda öyleydi sadece kilo alımları çok huzlı olmuyor maalesef