1sirinannesi Kızlar ben sabah ilaç aldım, dex-forte adı akşam da ters etki yaptı galiba etkisi kaybolunca, dudağım şişti sol gözüm hafif şiş, tehlikeli mi bu internette ölümle sonuçlanır diyor, çok korkuyorum.
Alisalpa 1sirinannesi acile git daha önce yoğun bakıma kaldırılmıştım bu durum yüzünden geç kaldığım için İğne yapıyorlar veya alerji serumu takıyorlar vücut tepkine göre mutlaka git
Sarikuzumalp 1sirinannesi Sağlıktan ötesi mi var hemen git acile. Çocuğu eşine yakınsa annene kayınvalidene falan bırakıp hemen git bence. Allah korusun bir şey olabilir ihmale getirme 🙏
1sirinannesi marsiyen Sarikuzumalp Alisalpa zeyslittlebaby mormenekse12 Kubramomy bballilokmaa hemen acile gittim durumu anlattım, serum verdiler eve geldim, şuan iyiyim şişliklerim indi. Galiba bende tansiyon da var, Google’dan falan bakınca tansiyonum düştü, bayılacak gibi oldum.
Kubramomy Hastaneye gidin hemen anneminde sizin gibi olmuştu hatta tüm yüzü şişti megersem içtiği ilacın içindeki biseye alerjisi varmış doktor iyiki erken geldin kana karismamis henüz demişti erken müdahale her zaman iyidir