Bebeğim göğüs ucumu koparıcak en sonunda😭bugün daha emmedi hiç beni. Her emzirmemde ısırıyor sadece. Ne yapayım lütfen bişey söyleyin. Tepkisiz kaldım olmadı. Canımın acısıyla ağladım olmadı. Hiçbirşekilde bırakmıyor bu ısırma işini. Ne olursunuz yardım edin.sürekli emzirmeye çalışıyorum olmuyor. Kanatıyor her defasında😪😭😭