Kızlar oğlum 3 yaşında mama sandalyesinde yiyordu artık kaldıralım dedim kaldırdım. Daha önce seçerek yerdi herşeyi hiç birşeyin tadına bakmazdı. Şimdi artık bizimle aynı masada oturuyor yemese bile oturup bizi izliyor. Mesela yoğurda eleyemezdi sofraya koyduğumda bu ne diyor yoğurt diyorum bakayım mı diyor tadıyor sevmezse yemek zorunda değilsin annecim diyorum ısrar etmiyorum. Mesela böğürtlen yemezdi şimdi yemek istiyor ısrar etmiyprum. Fikir olsun sizlere de