Nlgnflz arzu343437 sadece ilk gün ağrısı oluyor 4 saat arayla calpol verirsen agirisida olmaz 1 haftaya tamamen normale dönüyor asida gozunu korkutmasın kimisinde ateş oluyor ama şükür bizde hiç etki yapmadi
arzu343437 mskb ya bize de bir hafta aralık sorun olmaz dedi bakalım artık . Aşı ateş yaptı mı kaç gün oldu. Hadi hayırlı olsun :)
ilkaay0 arzu343437 hayır sadece ilk çişini yaparken ağlamıştı sonraki günler gayet iyiydi hemen iyileşti
arzu343437 Muhammedaliannesi yaa alerji biraz sıkıntılı tabi herseye dikkat etmek gerekiyor :/ canı saolsun yeter ki iyi olsun annesi 😊
kubrayigitali Merhaba bizde 2,5 aylığız sünnet olacağız ama dikişli mi lazer mi yaptıracaksınız birde benim bebeğimde alerjik bebek alerjisinin geçmesini mi beklemeliyim siz nasıl yapacaksınız
arzu343437 kubrayigitali biz dikişli lokal anestezili yaptırırız.bence eski usul dikişli olması daha iyi. Gelenek böyleyse onu yapmak daha doğru geliyor.alerji konusunu maalesef bilemiyorum