Dimplesbaby Kızlar ilk kez akıntım da kan parçaları görüyorum afedersiniz peçeteye sildiğimde geliyor nokta nokta adetim biteli 10 gün oldu ilk kez başıma geldi daha önce böyle bişey yaşayan var mı ?
tomrisinizi Dimplesbaby bana da oldu doğumdan iki ay sonra falandı doktora gittim ultrasonla bakıldı kist vs yok normal dedi yolladı sonrada kesildi zaten bi daha yaşamadım. Bı doktora görünün isterseniz
Dunyamsensn2008 Dimplesbaby benimde başıma geldi bu ay adetime daha çok var die test filam yapmadım ama söylediğiniz gibiyse dr.gidin bi kontrol edilsin
Dimplesbaby Dunyamsensn2008 açık pembe ama gebelik olduğunu sanmıyorum çünkü hem korunuyoruz hem en son adet olmadan önce olmuştu ilişki yani imkansız başka başına gelen de yok sanırım doktora gitmek lazım bi
Dunyamsensn2008 Dimplesbaby imkansız die bisey yok inanın burada çok duydum gebe olduğunu söyleyen test yapın adet olmazsaniz
Dimplesbaby Dunyamsensn2008 Allah allah şuan bi şüpheye düşürdünüz beni ben enfeksiyon falan kapmışmdır belki diye düşünüyorum haftaya salıya randevu aldım daha adet olmama bi 10 gün var zaten inşşah öyle bişey yoktur çünkü 3 yıl düşünmüyordum daha
Dunyamsensn2008 Dimplesbaby Bende sizin gini oldum şuan bende tedirgin adetimi bekliyorum adet olmadan test yaparim eğer negatif cikarsada dr. Gidicem
neva1712 Dimplesbaby benm de başıma geldi adet olmadan 4 5 gün önce her gün leke gordm ama ne adeettm ne de başka bir şey.Sonra adet oldm ama ne olduğunu anlamdgm bişey yaşadım.
Mukaddeshnn Dunyamsensn2008 merhaba naptiniz acaba doktor bise dedi mi bende yaşıyorum şuan benzer seyleri
Mukaddeshnn Gldekpnci ilk defa başıma geldi ve korktum. Ama yanma vs yok hafif alt karın ağrısı var ama belirli aralıklarla bu 2. Yasayisim. İlkinde gittiğim de doktor stresten dedi. Acaba vajina içi enfeksiyon mu idrar yolu mu mantar falan mi yaşıyorsunuz
Gldekpnci Mukaddeshnn idrar yolu enfeksiyonunda oluyor genelde anlattıklarınız kadın doğuma bi görünün isterseniz