bernaac Merhabalar emzirme dönemi diyeti uygulayan var mı. Özellikle 21 günlük grup olarak yapılanlar nasıl bilgisi olan . Hem süt kalitesi artıyor hem zayıflamaya yardımcı oluyor diyorlar uygulayıp gören var mı
ozanalibas Ben şu an o grupların içindeyim gayet motive edici ve asla aç kalmiyorsun sütümde kesilmedi sağlıklı listelerden oluşuyor fiyatlarda çok makul
Semusa bernaac bende denk geldim 21 günlük olana 450 tl idi. Memnun kalan var mı diye merak ettim açıkçası