Merhaba, kızım 3 yaşında
Yaklaşık 6 aydır gecmeyen burun tıkanıklıgı, balgam, öksürük ve öksuruk nöbeti var,, dr a gıtmedıgımız bir hafta yok .. dr alerjık bir cocuk oldugunuz var evdeki halı vs kaldırmamı önerdı .. Bir de levmont çiğneme tabletı verdı bu tablet 1 ay cok ıyı geldı hemen kesıldı butun şikayetler… ama yıne başladı… aynı sıkayeylerı yaşayan var mı, önerılerınız odasında neler yapmalıyım nasıl korumalıyız.. bazasını vs atmayı düşünuyorum.. alerjık yatak önerdi dr ama bunları yapınca da gececek mı emın degılım… onerılere ıhtoyacım var:(:(