12 ay 23 günlük kızım. Mama içmiyor anne sütü ile devam ediyoruz, ama aman aman düşkün değil. Omlet, pankek, kek, köfte, makarna, tavuk, balık, et, haşlanmış sebze, bol taneli bakliyatlı çorba, muhallebi hepsini aylardır veriyorum. Anne sütü ek, bu saydıklarım ana öğün bizde.
Kahvaltı ediyor sabah, sonra ilk şekerlemesinden kalkınca hafif bi ara öğün veriyorum. Sonra öğlen uykusundan sonra tam bi öğün yiyor. Ekmekli Çorba, kek, muzlu bisküvili muhallebiden birini mesela. Sonra bizle akşam yemeği yiyor. (Günde en az 1 öğünde hayvansal protein veriyorum) Arada da meyve. Memeyi de genelde uyku öncesi ya da uykudan uyanır uyanmaz istiyor.
Her bebek farklı ama. Kuzenimin bebeği ek gıdaya değil de anne sütüne düşkün mesela. Günde 1 öğün falan yiyor, gerisi anne sütü.