raakam_ Bebeğim 2gündür kaka yapmadı, normal midir sizce,çok endişeleniyorum sürekli ıkınıyor neden yapamıyor yoksa sütten mi doymuyor anlamıyorum🥺yalnız anne sütü ile besleniyor
kahvelisianne raakam_ raakam_ bebek kaç aylık anne sütü alan bebeğin 5 güne kadar normal ama ayi önemli ve keyif nasıl yenidoğan ise 3 saati bekleş besle bebek istedikçe
karadenizl raakam_ 6.aya kadar 10 gün yapmaması normal geçen gün bu yüzden doktora götürdüm 8gündür yapmıyodu Doktor karnına baktı yumuşaktı normal dedi
raakam_ karadenizl benimkini 1ayinda doktora götürdüğümdü doktor gazı var dedi karnı şiş oluyor bazen azacık çok şişince ateş falan veriyormuş bebeğe o yüzden korktum
karadenizl raakam_ 2 ay 25günlük bnm bebişde ateş yaptığını bilmiyorum duymadım da hiç karnı sert olursa sıkıntı sanırım
3kedili2bebekli raakam_ eğer keyfi yerindeyse ikinmiyor zorlanmiyorsa 1 haftaya kadar normal ama keyfi yerinde değil ıkınma halindeyse normal değil