Kızlar son gidişimde doktorum emzirmeme rağmen emziren annelere önerilmeyen merhem yazmış. Emzirmeden önce iyice yıka felan demişti zaten fakat ben de tabiiki kullanmadım. Başlığı mastit mi mantar mı diye açmıştım. O kadar birbirine benziyor ki henüz hangisi olduğunu ben de bulamadım. Ama çözüm buldum. Tam iyileşme sağlamadı fakat aşırı rahatladım. En azında kanaması, yanması, tahrişi geçti kaşıntısı çok azaldı. Size de önermek için yazıyorum. Zor durumda olanlar denesinler lütfen. Gögüs kafesi kullandım, %100 pamuk kauçuksuz sütyen kullandım, günde bir defa karbonatlı suyla sterilize edip(yandı ve kuruluk yaptı) ılık suyla duruladıktan sonra doğal zeytinyağı sürdüm. Emzirme öncesi yağı iyice temizledim. Göğüs kafesini uyurken bile kullandım hava aldı göğüslerim sürtünmediği için tahrişi geçti, ağrılarım baya azaldı. İnanın bana toparladı. Tabii bir kaç gündür yapıyorum tamamen iyileşme henüz gerçekleşmedi fakat daha iyi olmak beni çok mutlu etti. Mastite eşlik eden bir ateş faktörü olduğu için mastit olduğumu zannetmiyorum hiç ateşim olmadı. Belki de hafif düzeyde mastittir bilmiyorum. Mastiti geçirmeyeceğini tahmin ediyorum ama yine de bir deneyin derim.