Asilinannesi23 Duygueda Mastit yanma kaşıntı ciddi kızarıklık yapar mantarda yuvarlak deri soyulması gibi renksiz, beyaz ya da kızarık bir görüntü olur
Kaan35 Duygueda Göğüs tamamı veya göğüsün bazı tarafları taş gibi oluyor. Göğüste Yanma sızlanma , içten kaşıntı ve ağrı bebeğinizi emzirirken sanki ruhunuz çekiliyor gibi oluyor. Bebek emziriyorken içten kaşınma varsa mastittir büyük ihtimalle göğüs ucunuzdada yara varmı
Seewoo Duygueda masist için kesinlikle önerim denedim cok işe yaradı . Quark alıp mutfak bezine sürün gögsünüze koyun . Buda ebemin tavsiyesiydi . 1 gün içinde 2 3 kez yaptım hemen gecti.
duygu_nur52 Mastit yaşadım çok kötü kızarıklık ateş üşüme titreme zıngıl zıngıl çocuğumu emziremedim bile
Duygueda duygu_nur52 Kızarık kuruluk kan yara acı hepsi var ateş titreme yok. Mantar için tahlil yapıldı oda negatif. Çok zor durumdayım ya… Göğüs mastitte taş gibi mi oluyor?
MnkKrtl Duygueda evet mastitte gögüs taş gibi oluyo acıyor ateş gibi yanma oluyor. Mastit olmuştum çok fenaydı
minasarya duygu_nur52 benimde oldu mastit acaba nasil geçti:(henuz 35 gunluk dogum yapali . Ama inanilmaz agrim var kasinti var
Duygueda minasarya Şu an yaşadığım başka bir şey ama yeni doğum yaptığımda farklı bir şey yaşamıştım. Göğüsüm taş gibi ucu kocaman olmuştu aşırı ağrıyordu. Hemen sağma makinesiyle acı çeke çeke sağdım sütümü. Sonrasında göğüsümü karbonatlı su ile temizleyip kaynamış ılımış suyla yıkadım. Ayva çekirdeğinin jelini alıp göğüsüme sürdüm. Streç film çekip bekledim. Emzireceğim zaman temizleyip emzirdim. Hemen toparlamıştı.
esra1896 Göğüste yanma ağrı var bende göğüs uçlarım taş gibi ve kupkuru beyaz oluyor mastit dedi doktor
Duygueda esra1896 Göğüs ucu beyaz noktalar mı direkt bembeyaz mı? Ben de noktalar da var anlamıyorum artık gerçekten geçmiyorda. Kaçıncı doktora gitmem…
Duygueda Kaan35 Ucunda yara yok, sertlik yok kahverengi olan kısım yara gibi ağrılı hafif şiş ve kızarık. Tahrişte var