Kızlar beşik bize hediyeydi kızım en fazla 2 ay yatmıstır sorunsuzdur ahşaptır fiyatı uygun tutmamın sebebi tamamıyla ihtıyacı olan birine gitmesi acısından fıyatı 750 tl ama tekrar yardımcı olurum kesinlikle sorunsuzdur gercekten ihtıyacı olan bırıne uyguna vermek ıstıyorum ekstradan kendımde hediye koyacagım 👍👍elden teslım alan olursa cok ıyı olur İstanbul Anadolu yakasındayım👍