Merhaba anneler,ben süt arttırmak için sütümü sağıyorum,sağdığım sütü biberondan içmiyor bebeğim,yalnızca memeden içiyor başka nasıl vere bilirim biberon hariç,kaşıkla da denedim öyle de olmadı,çocuksuz gidilecek bi yer olduğunda bebeği nasıl bırakıb gidicem onu da bilmiyorum içmiyor ki biberondan(bebeğim 1buçuk aylık)