İyi akşamlar. Kızım 9.5 aylık. Katı formda besin yemez çorba tarzı şeyler tüketir ama hep kabız. Bu yüzden 1 ay önce makatı çatladı bebeğim kakası geldiğinde kakasını tutuyor. Doktor hamazinc anestol fito krem verdi üçünü karıştırıp sür dedi sürüyorum ama hala aynı hala aynı kabızlık desen geçmiyor. Anca dulcosoft ile yapıyor kakasını. Benimle aynı durumu yaşayan anneler var mı aramızda? Nasıl iyileştiniz kabızlık nasıl geçti?