esranrdnz Kızlar memnun kaldığınız kullandığınız e bebekten olan leke cikaricilar var mi? Yıldım valla çocuğun kıyafetine kakasi maması yemeği salçası hiçbiriyle cikmiyo leke çıkarıcı alacağım önerileriniz nelerdir
Fasulye12 esranrdnz beyaz sabunla çitilemedikçe daha hiçbir lekeyi çıkaramadım tabi kızım için diyorum . Yoksa bizimkilerde peroksit içeren malzemeler kullanıyoruz
-Eraymoms- esranrdnz e bebekte leke çıkarıcı sprey baya iyi çıkarıyo hatta bugün koltuklarımı yıkadım lekelere sıktım onu bile çıkarıyo muhteşem 🤣
Mrvsmt2502 esranrdnz e bebeğin toz leke çıkarıcısıı ama makineye atmıyorum kaynar suya katıp kirlileri bekletiyorum 10 dk sürmğyor çıkarıyor
Nurcukk01 e bebeğin toz leke çıkartıcısının çıkaramadığı leke hiç görmedim kızım 2 yaşında ve nerdeyse hiç önlük kullanmadık ona rağmen hiç lekeli kıyafetimiz yok