Hasımlar iyi akşamlar bebeğim 15 aylık geceleri uykuya geçerken formül mama içiyor fakat biberonu asla kendi tutmak istemiyor. Bir türlü alıştıramadım. Gündüzleri pipetli biberondan içmeye çok alıştığı için biberonu kaldırması gerektiğini anlayamıyor. Bu konuda bir çözüm öneriniz var mı? Nasıl öğretebilirim?