livanurvealpinannesi61 ilaydaaysima bu çocuğa bağlı bence yemek yemesi iyiyse 2 3 yaşa kadar içebilir benim kızım 27 aylıkken bıraktı oğlum 3 yaşına girince bıraktık yemek yemesini engellemedi hiç.
Defnekus35 Bende ek godaya baslaninca yavas yavas kesilmesi lazim ben kesmedim kizim 19 aylik ve hala mama iciyor yemek yemiyor