Yani bence bu bebeğe bağlı bunu genelleme olarak söylenemez diye düşünüyorum denemek lazım ben aptamil kullanıyorum her şekilde az biraz olur önemli olan onu etkili şekilde cıkarabilmek bide biberon da önemli ben bir sürü avent biberonu almıştım sonra baktım lansinoh çok çok daha iyi bazen süt içtikten sonra gaz bile yok çok memnunum yani…