Yarın 40.günümüz ve bebeğim uyumuyor uyuyamıyor ,sabah 7’den bu yana yatıramadım yatağına koyduğum an ağlıyor çığlık çığlığa,sustuğu tek yer meme,iyice dalmasını bekleyip yatağına götürüyorum sonuç yine aynı,iletişim kurun konuşun diyorlar göz göze temas bile kuramıyoruz ağlamasından,beyaz gürültü,masaj,gaz damlası,her şeyi denedim,mama da içmiyor sadece süt,gazını her meme değişikliğinde çıkarıyorum,odanın sıcaklığı kıyafetleri uygun,daha ne kaldı ne yapacağım şaşırdım,ve akşama kadar yalnızım 6-7 saat kucağımda tutmaktan yoruldum tuvalete gidemiyorum,nasıl geçer ne önerirsiniz,bugün beni sevmiyor deyip ağlıyordum artık.çaresiz kaldım,cumartesi doktora götüreceğiz doktor ne yapacak onu da bilmiyorum